Proč koupit kancelářský nábytek

V našem eshopu s kancelářským nábytkem nakoupíte kancelářské stoly, skříně, kancelářská křesla a další vybavení pro kanceláře a pracovny "Bez starostí" a to vám garantujeme.

1. Na dílně složený nábytek (NE demont)

Kancelářský nábytek Vám dodáme složený (ne rozmontovaný v krabici s návodem). Nemusíte si dělat starosti s tím, kdo Vám kancelářský nábytek složí, jestli máte všechny komponenty, jestli máte nářadí, jestli správně rozumíte návodu. Díky předem složenému nábytku ANTERIA probíhá na místě montáž nábytku podstatně rychleji a Vy se tak můžete dříve vrátit ke své práci. A navíc na dílně provedený spoj bude vždy kvalitnější a kancelářský nábytek od nás vám bude sloužit řadu let. 

2. Poradenství a zaměření Vašich prostor, zakreslení půdorysu, 3D vizualizace

Naši pracovníci vybavovaný prostor kanceláře sami zaměří, na místě Vám poradí a zkusí s Vámi najít optimální řešení pro vaši kancelář či pracovnu. Už si nebudete muset dělat starosti, jestli jste správně měřili, jestli jste nezapomněli třeba na trubky od topení nebo vypínač osvětlení, který by kancelářskému nábytku vadil. Tímto veškerou zodpovědnost přebíráme na sebe.
Nemusíte si dělat starosti, jak bude nový nábytek ve Vaší kanceláři vypadat. Pro dokonalou představu pro Vás připravíme 3D vizualizaci kanceláře.

3. Rychlé dodávky i reklamace (do 10ti pracovních dní)

Katalogové položky (kancelářský nábytek) Vám dodáme na místo, včetně montáže a dopravy, do 10ti pracovních dní, totéž platí o rychlém vyřízení reklamací. Nebudete si muset dělat starosti s tím, jak reklamovanou věc dopravíte k dodavateli. Náš technik přijede k Vám, pokud to bude možné, reklamaci vyřeší přímo na místě, pokud ne, MY zajistíme dopravu do dílny a zpět.

4. Montáž a dopravu all-inclusive

Naši pracovníci Vám zboží přivezou, nanosí na místo, rozbalí, sestaví, vyrovnají do vodováhy a případněpřipevní ke stěně. Kancelářský nábytek také seřídí a vyzkouší. Nemusíte řešit, kdo všechnu tuto práci udělá, jestli budete mít připravený vhodný spojovací materiál a vhodné nářadí. Napadlo Vás, co by se stalo, kdybyste chtěli připevnit skříňku ke zdi a vrtačkou navrtali elektrické vedení? Naši pracovníci před vrtáním do zdi používají speciální scanner pro odhalení elektrického vedení, vodovodních trubek atd. Pokud i přes veškerou opatrnost a dodržování bezpečnostních zásad způsobí naši pracovníci jakoukoliv škodu, jsme pojištěni a ani s tím si nemusíte dělat starosti. To vše získáte v rámci dopravy a montáže all-inclusive.

5. Průběžnou informovanost zákazníka

Nemusíte si dělat starosti, jestli jsme Vaši objednávku obdrželi, zpracovali, kdy přijedeme montovat, o všem se včas a průběžně dozvíte. A na všem se s Vámi předem domluvíme.

6. Pravidelné servisní prohlídky zdarma a záruku 5 let

Kancelářský nábytek sami vyrábíme, jednotlivé dílce opracováváme na nejmodernějších strojích s kvalifikovanou obsluhou. Používáme kvalitní materiály od renomovaných výrobců. Stojíme si za prodlouženou zárukou 5 let.
Nemusíte si dělat starosti s pravidelným servisem, protože po dobu záruky garantujeme zdarma pravidelnéservisní prohlídky. 20., 40., 60. měsíc náš technik přijede k Vám, nábytek zkontroluje a provede jeho seřízení. Tento úkon Vám prodlužuje životnost Vašeho kancelářského nábytku a zlepšuje vzhled celé kanceláře – jistě znáte neseřízená dvířka či zadrhávající zásuvky… To vše získáte v rámci dopravy a montáže all-inclusive.

7. Kompletní úklid místa montáže

Nemusíte si dělat starosti s tím, kam dáte všechen ten obalový materiál nutný pro šetrnou přepravu, s tím kdo po montážnících uklidí. Naši pracovníci po sobě uklidí a odvezou přepravní obaly, nábytek vyčistí a až poté nábytek zkontrolujete a přeberete. To vše získáte v rámci dopravy a montáže all-inclusive.

8. Vyškolené a zkušené pracovníky

Nemusíte si dělat starosti s tím, že Vám někdo nábytek prodá, někdo jiný doveze a úplně jiný přijede montovat a pokud někde vznikne problém, budou to na sebe navzájem svádět. Máme zkušené a vyškolené pracovníky, kteří svou práci znají, mají k dispozici moderní vybavení. A hlavně jsme to pořád my – od koho nakoupíte, kdo vyrobí, kdo doveze, kdo namontuje a kdo přijede řešit případné reklamace.

9. Informační a nákupní portál NONSTOP

Nemusíte si dělat starosti, jestli stihnete otevírací dobu obchodu, přemýšlet, kde najdete informace a rady o vybavení kanceláře. Obchod s kancelářským nábytkem a vybavením pro kancelářena adrese www.bezva-kancl.cz je pro Vás otevřený 24hodin 7 dní v týdnu. Pokud tam sami cokoliv nenajdete – ať už zboží nebo radu, můžete se tam obrátit na konkrétního živého pracovníka, který je Vám k dispozici a rád Vám pomůže online nebo si s Vámi domluví setkání u Vás a pomůže Vám na místě.

10. Kvalitní český nábytek

Při konstruování kancelářského nábytku jsme pamatovali na kvalitu, na užitné vlastnosti, na životnost a dostupnou cenu. Našim cílem není ošidit co se dá, a o to víc jednorázově vydělat. Jde nám především o Váš dobrý pocit ze spolupráce s námi a chceme budovat dlouhodobou oboustrannou spolupráci.


Zde je zkrácený výpis základních odlišností našeho nábytku:

použité materiály:
• kvalitní, od předních světových výrobců, žádné polské nebo čínské výrobky
• všechny hrany kancelářského nábytku jsou ohraněny silnou (2mm) ABS hranou, která podstatně zvýší životnost a odolnost nábytku

psací stoly s lamino podnoží:
• pracovní desky stolů: z materiálu o síle 25mm, jednak lépe vypadá, ale hlavně je deska únosnější, neprohýbá se tak snadno jak slabé materiály
• z materiálu o síle 25mm vyrábíme i boky stolů, stoly jsou pak daleko stabilnější
• psací stoly obsahují navíc jeden konstrukční prvek proti prohýbání desky (i na široký stůl je možné bez obav si sednout uprostřed)
• výškově stavitelné nohy i u stolů s lamino podnoží, umožňující vyrovnání a usazení stolu, tento mechanizmus je navíc z designových důvodů řešen jako skrytý - integrovaný v boku stolu

psací stoly s kovovou podnoží:
• dvojité, duté boční nohy umožňující skryté vedení kabelů k výpočetní technice u stolů s ocelovou podnoží
• navíc dva ocelové spojovací trámce proti prohýbání desky, které zásadně zvyšují nosnost stolu - u stolů s ocelovou podnoží
• spojovací most (u stolů s ocelovou konstrukcí a mostem) přizpůsoben na vedení kabelů

kancelářské kontejnery:
• kontejnery pod stůl mají vždy plná, pohledová záda, takže mohou být otočené do prostoru

kancelářské skříně:
• všechny police skříní jsou ohraněny ze všech 4 stran, nikde nenarazíte na "piliny" - nezahraněný řez, police tak můžete libovolně přenastavovat, pokud by byly ohraněné jen ve předu a ostatní strany ne, moc nevydrží a již při druhém, třetím vyndání se oštípou
• nábytek má ohraněny i skryté a zadní hrany, tady totiž rozhodně neplatí "co není na očích, na tom nezáleží"
• všechny skříně mají výškově stavitelné kluzáky umožňující vyrovnání do vodováhy
• používáme kvalitní značkové zámky, umožňující servisnímu technikovi výměnu vložky při ztrátě klíče, případně konfigurovat zámky v rámci např. jedné místnosti všechny na jeden klíč / každý klíč jiný

 Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací naleznete zde